אבישג חיה כספי

ניאו-טנטרה

מה מונע מאתנו לאהוב בלב שלם? למה רובנו פוחדים מאהבה? מהן אמונות השורש שקיבלנו כ"נדוניה" מהבית שבו גדלנו. האם חווינו בילדות מוקדמת אהבה כדחייה/נטישה? חוסר אמון?
איך כל זאת משפיע על בחירת בני זוג? איך ניתן לחוות קירבה אינטימית ופיזית? מהם תרגולים טנטריים? מהו טקס טנטרי? איך מכינים מרחב מקודש פנימי וחיצוני לקראת מעשה האהבה? איך ניתן להעצים את האינטימיות הרגשית והפיזית ולהעלות את התשוקה והחשק המיני? מה ההבדל בין מיניות רגילה למיניות טנטרית. מהם סוגי המגע השונים ומהן הנקודות בגוף העוזרות להזרים את אנרגיית ה"קונדליני" (ה"מנהלן" האנרגטי בגוף).כל זאת ועוד. סדנה משנה חיים, עם תובנות עמוקות לגבי הקשרים שלנו עם עצמנו ועם בני זוג.
הסדנה פתוחה לנשים וגברים (פנויים/ות, זוגות).

מיניות נשית מהי

למה אישה אמורה להוביל במיניות? איך התניות חברתיות ותרבותיות משפיעות על התנהגותנו (גם המינית), ובחירותנו בבני זוג מסויימים, ובעיקר מהי ההתנהלות שלנו מול עצמנו.
למה 70% לא מגיעות לאורגזמה נרתיקית? איך ניתן להשיל עכבות וחסמים ולהרגיש טבעית ואותנטית?
סדנה "מאירת עיניים" שתצאי ממנה מיודעת, מועצמת ובטוחה יותר בעצמך.
כולל תרגולים טנטריים ותרגול סודי לאורגזמה נרתיקית. הסדנה לנשים בלבד.

אבישג חיה כספי

אבישג חיה כספי מחלוצות הטנטרה בישראל, מייסדת המרכז הישראלי לאומנות האהבה.
מורת דרך לחיים, לאהבה ולמיניות משנת 2000 בארץ ובעולם.
מרצה ומנחה את הקורס להכשרת מנחים ומטפלים במיניות מודעת.
מדריכה ומנחה מפגשי טנטרה-תרפיה פרטיים לזוגות, ונשים.
הוכשרה אצל מרגו אננד (מחברת הספר "אמנות האקסטזה המינית"), SkyDancing Tantra School, U.S.A עם אורן גני (ז"ל) ומורים מאסכולות מקבילות בעולם.
משתתפת בכנסים בינלאומיים לסקסולוגיה, בוגרת לימודי חינוך מיני מטעם האגודה הישראלית לתכנון המשפחה, מופיעה בטלוויזיה הישראלית, ברדיו ובעיתונות.
רקע: תואר בפסיכולוגיה, תנועה ומחול.
אמא למאיה.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לכרטיסים וחדרים