פסטיבל אושו הקרוב מורכב משלושה אלמנטים מרכזיים שמרכיבים שלם אחד גדול, חשוב לנו לרגע אחד לעבור עליהם ולהסביר דרך זה כמה דברים:



1. תוכן התנסותי וחוויתי – הכנס שבתוך הפסטיבל
2. מוזיקה חיה ומסיבות 
3. הפנינג ומפגש אנושי שמתקיימים בין לבין כל אלו שמורכבים מאינספור רגעים יפים ולא תמיד צפויים

 

1. לפסטיבל יש חלק מרכזי של תוכן, קיים בתוכו כמו כנס גדול של סדנאות מאותו התחום, זה לא כנס כזה שאתה בא להקשיב לכל מיני הרצאות, גם קצת אבל אתה בעיקר מגיע להתנסות בתרגילים וטכניקות שונות שמשפיעות על חייך בצורה חוויתית. בפסטיבל אושו הקרוב ישנם עשרה אולמות ממוזגים עם סדנאות בנושאים שונים של תרפיה, מדיטציה, יחסים, ריקוד ותנועה וכו, תכנים שנוצרו בעולם הזה ובמקומות אחרים, הרעיון הוא שאתה משתתף וחווה את זה באופן ישיר, לא רק מקשיב מבחוץ. בהרבה מובנים אתה בעצם עובר במהלך הפסטיבל תהליכים פנימיים שנוגעים ברבדים שונים ומעירים אותך לחיים, יחד איתך בסדנאות משתתפים לא מעט אנשים, ככה שאתה גם מכיר לא מעט חברים חדשים בפסטיבל ובצורה קרובה כי אתם עוברים יחד דברים.

 

2. מוזיקה חיה ומסיבות מהוות את החלק היותר פאן כאן בכל הסיפור והיופי הוא שאתה יכול לערבב בין לזה. בפסטיבל אושו הקרוב יש ליין אפ די מרשים של הופעות, הן נעות בין 3 במות במשך היום, יש רק הופעה אחת בו זמנית, במה באודיטוריום בצהריי היום עם הופעות אקוסטיות, דברים יותר מרקידים של גרוב ופאנק בבמה בבריכה לקראת שקיעה ובלילה אנחנו עוברים לבמה המרכזית להופעות סוחפות של קצב וריקוד ואחריהן ממשיכים למסיבות אל תוך הלילה אין קשר ישיר בין ההופעות האלו לאושו למשל, אבל הן כן עונות על ערכים של חגיגה ויצירתיות שהיו חשובים לו וחשוב לנו לשלב אותם כחלק משמעותי מהפסטיבל, אם אלו הופעות מקפיצות שמרקידות את כולם בבת אחת, או דווקא אם זאת מוזיקה שקטה ואקוסטית שבאה מהלב נוגעת במקומות עמוקים

 

3. בין ההופעות והסדנאות וכל מה שנמצא על לוח הזמנים קורים לפעמים הדברים הכי משמעותיים, זה מה שנקרא הפסטיבל בעצם, ההפנינג הזה, זה שנאספים במקום אחר מהרגיל אנשים למשך שלושה ימים, בין אם אתה פוגש חברים ישנים או חדשים, אוכל משהו, מקשקש מעט, מכיר, נפגש, צוחק, ישן בקמפינג או בחדר, קופץ לבריכה לאיזו שחייה עם חברים או סתם מטייל לך להנאתך פתוח לכל דבר שיכול לקרות כמו בסוג של הרפתקה.

 

שלושת הדברים האלו מרכיבים סוג של חוויה אולטימטיבית, כזאת שמצד אחד משלבת תוכן התנסותי וחוויתי שעוסק בדברים הכי מהותיים בחיים, כזה שעוסק במשמעות, ברגשות, במי שאתה ובמה שאתה לבין הופעות, מוזיקה, פאן ריקודים לבין שאר המפגשים והחברים וכל מה שקורה בין לבין.

 

נוצרת חוויה שלמה שמורכבת מפסיפס של רגעים שמפוזרים על פני שלושה ימים. אתה חופשי לעשות כל מה שבא לך בכל רגע נתון. בין אם זה להיכנס לסדנה הזאת או הזאת, תלוי מה מעניין אותך, או פשוט לא להיכנס לאף סדנה וללכת עכשיו להופעה אחרי הופעה או סתם לשבת על הדשא כל הזמן עם ח’ברה, אתה בוחר את זה ספונטנית, במינונים שמתאימים לך, אתה יוצר לעצמך את הפסטיבל שלך.

 

מה שבטוח שהוא יהיה עשיר, מרגש, מחדש, מפתיע, חוויתי, זה בשבילנו הפסטיבל וזה למה אנחנו מקיימים אותו. כי הוא מייצר לרגע לכמה ימים מציאות אחרת, הוא אוסף ביחד אנשים ומפגיש ומערבב ביניהם, מתעסק בתכנים מרתקים ומוציא אותנו לרגע מהמירוץ המטורף זה של החיים ומזכיר לנו הרבה מאוד דברים יפים בתוכם שאנחנו לעתים כבר שוכחים….

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לכרטיסים וחדרים